Tagi
RSS
niedziela, 15 stycznia 2012
AKCJA BIG BROTHER
Tropienie wroga to ciężka praca...

I niewdzięczna... Zamiast wroga  - cienkie laski!

I ciągle trzeba szukać i się przemieszczać.

Niestety, niektórzy się lenią!

Chociaż udają, że pracują.

No, i  mają dość.

Szefowo!!! Wreszcie znalazłem wroga!!!

Tak trzymaj! Prawdziwy Mefistofel z Ciebie! A właściwie Aniołek Moniki!

- No tak, Szefowo, ale ja bym chciał Ciebie chociaż trochę zobaczyć!

Ok, ok... w swoim czasie...

BIG BROTHER

- Sprzęt mi rdzewieje, w zadek celownika! Chyba czas na akcję!

- Bo go nie smarowałeś, misiu.

- No właśnie, a ja tam jestem zawsze na gotowa.

- Tak, tak. nawet o piątej rano, misiu! Ale wtedy wróg jeszcze oka nie otwiera.

- Dobra, dobra! ... misiu! A może warto się wcześniej zaczaić? To kogo dziś ustrzelimy?

- Tych, no...

- Aaa... tych...

- No to do roboty!

- Do roboty!!!

- Ale może byście jakieś pończochy włożyli?

- ???!!!!!!

- No, na twarz!!!

- Aaa...

niedziela, 08 stycznia 2012
piątek, 06 stycznia 2012
niedziela, 01 stycznia 2012
SYLWESTER NA SŁUŻEWIE - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

W tym roku na Nowy Rok było mizernie. Na Służewie... bo gdzie indziej, to nie wiem. Jakieś gwiazdy podobno śpiewały. I latały.

I latały... i latały...  ale to chyba komety latały...

I latały...

I nawet były jakieś drobne efekty...

I jeszcze jakieś drobne efekty... Wschód słońca czy coo???

Ale w sumie, po całej imprezce pozostał tylko dymek...

 

No coż, na pocieszenie można stwierdzić, że dało się wyjść na spacer z zastrachanym petardami pieskiem i wcześnie , czyli ok. 4.00,  udać się w kimono. Niestety, dla tych, którzy liczą na to, że Nowy Rok da więcej kasy, są nie najlepsze wiadomości.

Ale pomimo tego życzę Wszystkim Wszystkiego Najlepszego w tym Naszym Polskim Nowym Roczku!!!

Pozdrawiam, Monika Kiełbowicz

sobota, 31 grudnia 2011
JAK SIĘ UBRAĆ - NA ZABAWĘ SYLWESTROWĄ

Grunt to elegancja i ekstrawagancja.

A na Nowy Rok...

Trzeba się podrasować no i zrobić...

Wielki... Skok!

Na głeboką....

Wodę.......

Ooo, w skunksa twarz!!!

Jak tu się odbić???!!!!

Od dna to wiem, jak się odbijać, ale od ścianek w akwarium?!!!

No i o co w tym wszystkim biega?

niedziela, 25 grudnia 2011
SEN O WSCHODZIE SŁOŃCA
Dziś wstaje nowy dzień...

sobota, 24 grudnia 2011
GDZIEŻ SĄ NIEGDYSIEJSZE ŚNIEGI...

Wspominając przeszłe zimy i białe, ocieplone śniegiem Gwiazdki, życzę Wszystkim, by przeżyli te Święta prawdziwie. Może radośnie, moze refleksyjnie, a może ze smutkiem. Niech Was jednak nie opuszcza nadzieja, że śniegi kiedyś wrócą, a to, co przemija, zostawia po sobie zawsze jakiś ślad...

niedziela, 18 grudnia 2011
PRACA ZESPOŁOWA

czwartek, 15 grudnia 2011
WYŚCIGI KONNE - KONIK CZY ROWER? - OTO JEST PYTANIE

Rower contra konik... Ciekawe, kto wygra ten wyścig...

Koniki nie dają za wygraną i świetnie sie prezentują!

Ale rowery nie ustepują.

No, może trochę...

 Na pomoc ruszyli cykliści! Ci to maja power! I szyk, i wdzięk!

I speed!

I PR...

Znaczy, pijar...

Czyżby zycięstwo?!!!

Niekoniecznie...

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 13